Nieuws
GroenLeven in het nieuws

GroenLeven blijft verbonden aan sc Heerenveen

sc Heerenveen en GroenLeven verlengen op korte termijn hun sponsorrelatie met drie seizoenen. GroenLeven is sinds de zomer van 2016 hoofdsponsor van de Friese club, maar dat contract loopt op 30 juni 2019 af. Met het tekenen van een nieuwe overeenkomst zal GroenLeven een andere invulling gaan geven aan het sponsorschap.

 

Commercieel directeur Hylke van der Veen is blij dat GroenLeven aan de club verbonden blijft. ‘We zijn ontzettend dankbaar voor datgene wat GroenLeven de afgelopen drie seizoenen als hoofdsponsor voor de club betekend heeft. Dat GroenLeven besloten heeft om als sponsor aan de club verbonden te blijven onderstreept de betrokkenheid. We zijn momenteel in overleg over de exacte invulling van de nieuw te ondertekenen overeenkomst.’

 

“In de afgelopen drie jaar hebben we samen met sc Heerenveen veel bereikt”, aldus Roland Pechtold, eindverantwoordelijke van GroenLeven. “Als trotse Friese hoofdsponsor op het mooiste voetbalshirt van Nederland hebben we met de club veel maatschappelijke initiatieven kunnen ontplooien, onze naamsbekendheid vergroot en de club verder geholpen. En dat als Friezen onder elkaar. Dat doet mij goed. We willen de club bedanken voor de afgelopen drie jaar als hoofdsponsor en blijven nauw betrokken als fan en als substantiële sponsor. We wensen de fans en iedereen die sc Heerenveen een warm hart toedraagt geweldige voetbalseizoenen toe!”